DIJETA koja je zaludila svet! Svaki dan 2kg manje: OVAKO izgleda sedmični jelovnik!

5a293e84-b93c-4c8e-82b4-659f0a0a0a67-vaga-690x480

Lepota i zdravlje

DIJETA koja je zaludila svet! Svaki dan 2kg manje: OVAKO izgleda sedmični jelovnik!

Ako tražite način da izgubite višak kilograma i da budete u formi tokom letnih praznika sledeća dijeta će biti od pomoći i jednoj ženi je pomogla da izgubi 30 kilograma za samo 15 dana. Na njeno iznenađenje dijeta je bila veoma efikasna i bila je veoma zadovoljna rezultatima.

Dijeta o kojoj govorimo se zove “Sevanje” i sadrži potpunu eliminaciju ugljenih hidrata ali zadržava sve druge esencijalne nutrijente. Savršena je za ljude koji imaju problema sa probavom kao i za one koji pate od mnogih kožnih problema. Najvažnija stvar je da pijete puno vode dok jedete i da ograničite unos soli na minimum.

 Evo kako dijeta izgleda:

PONEDELJAK

Doručak: 1 narandža (može biti gejfrut, breskva ili neko drugo voće, osim banane), 2 krekera, kafa ili čaj bez šećera.

Ručak: 1 narandža, jedno kuvano jaje i jogurt.

Večera: 2 kuhana jaja, 2 paradajza, 500 grama salate, 2 kolačića.

UTORAK

Doručak: Isto kao i za ponedeljak.

Ručak: 1 narandža, 1 kuvano jaje, jogurt i 2 krekera.

Večera: 120 grama mesa, 1 paradajz i 1 kolačić.

SREDA

Doručak: Isto kao i za prethodna dva dana.

Ručak: 1 narandža, 1 kuvano jaje, jogurt i salata od povrća.

Večera: 120 grama govedine, 1 narandža, 1 kolačić, kafa ili čaj.

ČETVRTAK

Doručak: Isto kao i kod prethodnih dana.

Ručak: 120 grama niskomasnog sira, 1 paradajz i 1 kolačić.

Večera: 120 grama mesa, 2 paradajza, 1 jabuka i 1 kolačić.

PETAK

Doručak: Isto kao i prethodnih dana.

Ručak: 200 grama ribe, 1 paradajz i 1 kolačić.

Večera: 500 grama povrća, 1 kuvano jaje i 1 paradajz.

Vikendom možete jesti hranu koju inače jedete samo pazite da ne preterate, očistite se od alkohola i obrađene hrane i smanjite unos soli. Preporučeno je da se ove dijete držite uzastopno 4 sedmica i vidjećete neverovatne rezultate.

Nakon što završite sa dijetom, jednom sedmično, najbolje ponedeljkom, držite se sledećeg menija ako želite sačuvati idealnu težinu:

Doručak: 2 čaše vode sa sokom od limuna.

Ručak: 1 kuvano jaje, 1 biskvit i 1 paradajz.

Večera: 1 kuvano jaje, 1 biskvit i 1 paradajz.

novi.ba

Kliknite da komentarišete

You must be logged in to post a comment Login

Leave a Reply

Ostalo u Lepota i zdravlje

To Top