12 lakih vežbi koje možete uraditi pravo iz svog kreveta

1
brightside.me

Lepota i zdravlje

12 lakih vežbi koje možete uraditi pravo iz svog kreveta

Kada razmišljamo o vežbanju, pretpostavljamo da moramo da idemo u teretanu, a zapravo jednostavne vežbe za sagorevanje masnih naslaga možete raditi i kod kuće – još bolje, u sopstvenom krevetu. Redovno izvođenje ovih vežbi u kombinaciji sa uravnoteženom i zdravom ishranom, veoma brzo će dati rezultate. Evo šta bi trebalo da radite ako želite vitko i izvajano telo.

1. Podizanje savijene noge na stranu

1. Podizanje savijene noge na stranu

Foto: brightside.me
Stanite u četvoronožni položaj i ispravite leđa. Podižite jednu nogu na stranu što više možete, savijenu pod uglom od 90 stepeni. Vratite u početni položaj i ponovite 10 puta. Uradite vežbu i sa drugom nogom.

2. Izdržaj sa podignutom nogom

2. Izdržaj sa podignutom nogom

Foto: brightside.me
Stanite u položaj za sklek, a onda podignite desnu nogu i zadržite je 1 sekundu. Spustite desnu nogu, pa podignite levu.

3. Glutealni most

3. Glutealni most

Foto: brightside.me
Lezite na leđa i podignite zadnjicu. Ostanite u ovom položaju i polako se podižite nagore što više možete. Da biste pojačali intenzitet, možete vežbu izvoditi sa podignutom jednom, pa drugom nogom.

4. Podizanje noge iz bočnog položaja

4. Podizanje noge iz bočnog položaja

Foto: brightside.me
Lezite na stranu da ispruženim nogama u ravni sa kičmom. Podignite gornju nogu pa je polako vratite u početni položaj. Uradite vežbu 10 puta, pa ponovite drugom nogom.

5. Ruski tvist

5. Ruski tvist

Foto: brightside.me
Sedite sa savijenim kolenima, blago se nagnite unazad i podignite stopala. Polako okrenite torzo na jednu stranu, vratite se u početni položaj, pa se okrenite na drugu stranu.

6. Izdržaj

6. Izdržaj

Foto: brightside.me
Izdržaj je jednostavna, ali izuzetno efikasna vežba. Savijte lakove tako da vam budu ispod ramena, a telo bi trebalo da vam bude prava linija od glave do stopala. Držite leđa pravo i ostanite što duže možete u ovom položaju.

7. Izdržaj u skleku

7. Izdržaj u skleku

Foto: brightside.me
Stanite u položaj za izdržaj, stavite dlanove ispod ramena, a laktove ispravite. Zategnite trbušne mišiće i ispravite leđa. Spustite grudi ka podu i ostanite tako što duže možete. Vratite se u početni položaj.

8. Bicikla

8. Bicikla

Foto: brightside.me
Lezite na leđa sa rukama iza glave, a onda savijte kolena ka grudima. Ispravite jednu nogu, a gornji deo tela okrenite na drugu stranu tako da vam lakat dodirne koleno. Uradite isto sa suprotnim laktom i kolenom.

9. Makazice

9. Makazice

Foto: brightside.me
Lezite na leđa i podignite ispravljene noge. Prebacujte jedan članak preko drugog do dijagonalnog položaja.

10. Sklopka

10. Sklopka

Foto: brightside.me
Lezite na leđa. Odvojte stopala od zemlje i povucite kolena ka grudima dok podižete gornji deo tela. Onda se vratite u početni položaj. Stopala držite iznad zemlje dok ne odradite sva ponavljanja.

11. Obrnuta sklopka

11. Obrnuta sklopka

Foto: brightside.me
Obrnuta sklopka je jedna od najefikansijim vežbi za trbušne mišiće. Lezite na leđa sa spojenim kolenima i nogama savijenim pod uglom od 90 stepeni. Vucite kolena ka sebi dok istovremeno podižete kukove. Zadržite se na trenutak u tom položaju, a onda se spustite u početni položaj.

12. Supermen

12. Supermen

Foto: brightside.me

Lezite na stomak i ispružite ruke ispred sebe. Istegnite ruke što dalje držeći pravo laktove. Podignite i ruke i noge, zadržite se u tom položaju, pa se spustite na zemlju. Ponovite.

Ako želite da transformišete i definišete svoje telo, ove vežbe će sigurno pomoći. Radite ih nekoliko puta nedeljno ili čak svaki dan, a rezultati će vas zapanjiti. Zapamtite, istrajnost je ključ uspeha!

Foto: brightside.me
Image source: brightside.me

Kliknite da komentarišete

You must be logged in to post a comment Login

Leave a Reply

Ostalo u Lepota i zdravlje

To Top