12 trikova kojim ćete ekspresno doći do vitke linije

1
meowgag.com

Lepota i zdravlje

12 trikova kojim ćete ekspresno doći do vitke linije

Hajde da se suočimo sa tim – većinu vremena ne jedemo zato što smo gladni. Najčešće jedemo kako bismo povećali osećaj udobnosti. Stres, klima, doba dana – sve ovo utiče na to koliko jedemo. Pa postojili način da promenimo svoju psihu i okruženje kako ne bismo dobili te neželjene kilograme? Postoji! Pogledajte 12 sjajnih saveta koji će vam pomoći da uvek imate sjajnu liniju.

1. Još jedna porcija

Još jedna porcija

Foto: meowgag.com
Promenite mesto obedovanja. Uzmite tanjir i pribor (ništa drugo) i idite u dnevnu ili radnu sobu. Možete jesti i na terasi, balkonu, u bašti. Na ovaj način, čak i ako želite još jednu porciju, možda vam glad opadne dok dođete do kuhinje.

2. Pravilo „dva“

Pravilo "dva"

Foto: meowgag.com
Neka na vašem tanjiru uvek bude dve vrste hrane: meso i prilog, prilog i salata, riba i povrće. Na ovaj način ćete se mnogo razumnije hraniti.

3. Ne plašite se ako pokleknete

Ne plašite se ako pokleknete

Foto: meowgag.com
Svima nama je ovo poznato: nedelju dana smo na „kupus i voda“ dijeti i izgleda kao da je najteži deo ostao za nama. Onda, jedne noći, nešto nas obuzme i zateknemo se kako sedimo ispred frižidera i žvaćemo pileći batak dok tražimo čokoladu. U takvim vremenima, ostanite smireni i ne potiskujte godak ukus neuspeha sa još više nezdrave hrane. Ostavite taj batak, uzmite list kupusa i zagrizite.

4. Ostavljanje dokaza „zločina“

Ostavljanje dokaza "zločina"

Foto: meowgag.com
Ljudi koji žure da se reše „dokaza“ svog preteranog apetita, pojedu više nego oni koji ga ostavljaju na vidiku dok ne završe sa obrokom, vodeći se sopstvenim osećajem sitosti.

5. Fenomen „tanjir bez dna“

Fenomen "tanjir bez dna"

Foto: meowgag.com
Prema istraživanjima, ljudi uglavnom jedu dok ne isprazne tanjir, a ne do momenta kad osete sitost. Jedini način da rešimo ovaj problem jeste korišćenje manjih tanjira i pažljivo konzumiranje hrane. Vodite računa o svom osećaju gladi i ignorišite koliko je hrane ostalo na tanjiru.

6. Društvo

Društvo

Foto: meowgag.com
Kada jedemo sami, pojedemo 30% manje nego u društvu druge osobe. Kada večeramo sa prijateljima, pojedemo do dva puta više hrane nego kada jedemo sami. Zaključak? Samo konzumirajte svoje obroke i ograničite unos grickalica i pića kada ste u društvu.

7. Držite se liste za kupovinu

Držite se liste za kupovinu

Foto: meowgag.com
Kada ramišljate koje su vam namirnice potrebne za sledeću nedelju, uradite ono što rade iskusni kuvari: napravite listu namirnica (meso, žitarice, povrće i tako dalje). Pre nego što odete u supermarket, proverite listu i kupite samo proizvode koji vam fale.

8. Recite ne slatkišima

Recite ne slatkišima

Foto: meowgag.com
Nađite najmračnije, najnedostupnije mesto u vašoj kući i tamo sakrijte sve ukusne slatkiše (ili ih bar ostavite u najudaljenijem ćošku frižidera). Možda ćete upitati „zašto da se prosto ne suzdržimo od kupovine takvih namirnica?“ Zato što je to lakše reći nego uraditi. Ako napravite svoju kuću „mestom bez nezdrave hrane“, samo ćete se naterati da više jedete kod prijatelja; u kafićima, na poslu. Ispravno rešenje je da kupujete te namirnice, ali da ih razumno konzumirate.

9. Temeljno žvaćite hranu

Temeljno žvaćite hranu

Foto: meowgag.com
Studije su pokazale da žvakanje svakog zalogaja bar 32 puta, bolje zadovoljava receptore za ukus, što smanjuje apetit i povećava osećaj sitosti.

10. Ne brojite kalorije ujutru

Ne brojite kalorije ujutru

Foto: meowgag.com
Naše jutarnje navike čine 96% umetnosti očuvanja dobre linije. Samo 4 od 100 vitkih žena izjavilo je da ne doručkuje ujutru. Sa druge strane, one sa viškom kilograma priznale su da preskaču prvi obrok u nadi da će smršati.

11. Jedite hranu u porcijama

Jedite hranu u porcijama

Foto: meowgag.com
Prema istraživanjima, ljudi koji se leđima okreću policama sa slatkišima u kafićima, lakše održavaju vitku figuru. Ove taktike se možete pridržavati i kući tako što ćete hranu servirati u porcijama, koristeći samo tanjire. Šerpama, tiganjima i tako dalje, mesto je u kuhinji i nikada ih ne postavljajte na sto. Manje vidite, manje jedete. Toliko je jednostavno!

12. Budite smireni i istrajni

Budite smireni i istrajni

Foto: meowgag.com
Ne žurite da isprobate sve savete odjednom. Najbolje rešenje je da svake nedelje počnete da primenjujete još po jedan savet. Postepeno, malim koracima, promenićete način života i dobiti vitko i prelepo telo.
Image source: meowgag.com

Kliknite da komentarišete

You must be logged in to post a comment Login

Leave a Reply

Ostalo u Lepota i zdravlje

To Top