TRENER HOLIVUDSKIH DIVA DONOSI: 10 bitnih saveta za gubitak kilograma

Printscreen

Lepota i zdravlje

TRENER HOLIVUDSKIH DIVA DONOSI: 10 bitnih saveta za gubitak kilograma

Ako želite da smršate treba dobro da jedete!

Hrana je temelj savršenog tela, a fitnes je samo sredstvo, ključna je rečenica fitnes gurua Krismas Ebot, kojom je uspela da na listu svojih klijenata ubaci najpoznatija imena sa crvenog tepiha i žene sa savršenim telom kao što su Miranda Ker i Džesika Alba.

Ako želite da smršate treba dobro da jedete.

Ne smete da se odričite ničega, potrebni su vam i protein i ugljenihidrati i masti. Reč je naravno o zdravim namirnicama. A one često nisu dovoljne. Zato, kada vam dođe da zgrešite, budite umereni, ali sebi dozvolite grešku. Imate pravo dva puta nedeljno – savetuje Krismas.

Na ovaj način ste u svoj organizam uneli zdravlje. Prema tome imate trostruki razlog za sreću! Ne mučite se, a dobijate telo o kome ste maštali i zdravi ste. Potrebno je samo da budete dosledni i da prestanete sa izgovorima, jer je to jedan od najčešćih razloga zašto nemate telo o kome maštate.

Zato, uzmite život u svoje ruke i ne krivite hranu. Hrana je moj prijatelj, a doslednost je ključ. Verujem da je sve u umerenim količinama- izjavila je Miranda Ker. A sada vam još ostaje trening, da hranljive materije rasporedite baš kako treba. Radite vežbe koje vam prijaju.

Možete da kombinujete treninge, svakog dana odredite 30 minuta za aktivnosti.

– Vežbajte dok gledate TV

– Preskačite vijaču. Ako uradite četiri serije po dva minuta oprostili ste se od 111 kalorija.

– Stanite ispred kreveta, a onda uradite čučanj, sve dok vam zadnjica ne dodirne sedište.Ne sedajte. Ostanite u ovom položaju minut. Ako ponovite ovu vežbu četiri puta zbrisali ste 80 kalorija.

– Lezite na pod i podižite noge do 90 stepeni. Spuštajte ih polako. Radite vežbu pet minuta i sagoreli ste 50 kalorija.

– Kružite rukama. Ponovite vežbu tri puta po minut i vaši mišići na rukama više neće biti opušteni, a vi imate 20 kalorija manje.

– Lezite na pod. Podignite telo rukama.U tom položaju ostanite minut. Nakon dva ponavljanja, lakši ste za 35 kalorija.

– Za kraj, sedite na kauč, ali ne da odmorite. Ostaje vam još jedna vežba. Leđa su vam naslonjena na jastuke, a noge su pod uglom od 90 stepeni u odnosu na struk. Izvijte se prema nogama. Opustite mišiće i vratite se u prvobitni položaj. Nakon pet minuta sagoreli ste 35 kalorija.

Izvor: pult24.info

loading...
Kliknite da komentarišete

You must be logged in to post a comment Login

Leave a Reply

Ostalo u Lepota i zdravlje

To Top