Čučnjevi su majka svih vežbi: Leče srce, zatežu noge, sprečavaju starenje! (VIDEO)

Printscreen

Lepota i zdravlje

Čučnjevi su majka svih vežbi: Leče srce, zatežu noge, sprečavaju starenje! (VIDEO)

Slabe noge znače slabo srce. Ako hoćete da vam srce uvek radi kao sat, već danas počnite raditi čučnjeve! Telo stari ako se ne održava, a ne zbog godina koje ga stižu.

U bolesnom telu, zdrav um ne boravi. Biti bolestan je energetski i finansijski neprofitabilno, jer bolestan čovek ne radi za sebe, već za doktore. To je realnost.

Onaj ko je odlučio ne vežbati, kao da je odlučio u 45. godini ostariti i otići u penziju. Telo stari ako se ne održava, a ne zbog godina koje ga stižu.

Srce je velika pumpa koja šalje krv u noge (velika cirkulacija) i u mozak (mala cirkulacija). Tada počinje venski protok jer se krv mimo zakona gravitacija podiže i iz nogu se vraća u srce. Vene pomažu da se krv vrati u srce, a brzina vraćanja krvi u srce ovisi o stanju mišića nogu.

Zbog toga mišići nogu moraju biti u dobroj formi kako bi i srce dobro radilo.

Međutim, mnogi od nas pola dana provode sedeći što otežava rad srca i stvaraju se uslovi za bolesti. Najčešći problem čak i mlađih ljudi je nedostatak kiseonika u krvi, prouzrokovan malom fizičkom aktivnošću.

Čučnjevi kao majka svih vežbi

Slabe noge znače slabo srce. Zbog toga je preporučljivo da se radi jednostavna vežba svaki dan: čučnjevi! Čučnjevi održavaju mišiće nogu i krvne žile u perfektnoj formi što doprinosi bržem protoku krvi do srca.

Jako je bitno da tokom izvođenja čučnjeva izdahnete i kažete dugo: haaaa. Sa tim izdahom bi sva negativna energija trebala izaći iz vašeg tela.

Fizički zdrava osoba bi trebala napraviti tri serije po 10 čučnjeva prvih dana. Kada su čučnjevi u pitanju ne biste smeli preterivati. Nema žurbe. Postepeno i polako radite ovu vežbu i ne forsirajte svoje telo da prvih dana napravi previše čučnjeva.

Čučnjevi se mogu izvoditi tokom dana u tri serije, tj. tri puta dnevno po deset čučnjeva. Polako povećavajte broj čučnjeva kako osetite da to vaše telo može podneti.

Za one koji mnogo sede tokom dana, čučnjevi su neophodni. Ova vežba može zameniti pešačenje, plivanje, trčanje, planinarenje….

Kada završite sa čučnjevima, probajte noge staviti u hladnu vodu u vremenskom intervalu od 5 do 10 sekundi, a zatim ih istrljajte grubim i suvim ručnikom.

Ne zaboravite noge namazati kremom, mlekom za telo ili uljem, jer koža posle vežbanja najbolje upija sve dobrobiti kreme za telo.

Izvor: Stil

Kliknite da komentarišete

You must be logged in to post a comment Login

Leave a Reply

Ostalo u Lepota i zdravlje

To Top