Zahvaljujući ovoj ishrani, Kejt Midlton ima savršenu figuru: Za 7 dana skida 3 kg! (JELOVNIK)

Printscreen/Instagram

Poznati

Zahvaljujući ovoj ishrani, Kejt Midlton ima savršenu figuru: Za 7 dana skida 3 kg! (JELOVNIK)

Njena figura je i u 38 godini perfektna

Kejt Midlton je ove godine napunila 37 godina, a njena figura je perfektna. Poznato je da se nakon 30-te metabolizam usporava i da je teže održati kilažu. Vojvotkinja otkriva plan ishrane koga se striktno pridržava.

Kejt je vrlo aktivna i dogovorna kada je ishrana u pitanju. Celog života se bavi nekim sportom, jer kaže da je to opušta. Najviše uživa u kardio treninzima. Osim kardio programa, uživa i u akvabiku.

Iako ima puno obaveza, ona se trudi da barem 2 puta nedeljno odvoji vreme za trening.

Kada je reč o isharani ona se vodi principima dukan dijete. Ova dijeta omogućava gubitak kilograma bez gladovanja.

Dukan dijeta je zasnovana na četiri faze: od kojih su dve faze tokom kojih se gube kilogrami i dve faze održavanja. Cilj ove dijete je postepeno gubljenje kilograma. U prvoj nedelji moguće je skinuti i do 3 kilograma.

Ovo su četiri faze Dukan dijete:

Napad (1-7 dana): Dijetu započinjete tako što jedete neograničene količine nemasnog proteina plus 1.5 kašika ovsenih mekinja dnevno.

Krstarenje (1-12 meseci): Naizmenično jedete nemasni protein jedan dan, a sledećeg nemasni protein sa povrćem bez skroba, plus 2 kašike ovsenih mekinja dnevno.

Konsolidacija (zavisi): Jedete neograničenu količinu nemasnih proteina i povrća, nešto ugljenih hidrata i masti, a tokom jednog dana u nedelji jedete isključivo nemasni protein, plus 2.5 kašika ovsenih mekinja dnevno.

Održavanje (nadalje): Uglavnom se pridržavate pravila iz treće faze. S tim što ne morate biti striktno, sve dok vam je težina stabilna. Unos ovsenih mekinja se povećava na 3 kašike dnevno

Faza napada se bazira na hrani bogatom proteinima, sa dodatkom hrane sa minimalnim kalorijama:

Nemasna govedina, teletina, srnetina, svinjetina
Piletina
Džigerica, bubrezi
Riba
Jaja
Nemasni mlečni proizvodi (do 1kg dnevno): mleko, jogurt, sir
Minimum 1.5 litara vode dnevno (obavezno)
1.5 kašika ovsenih mekinja dnevno (obavezno)
Male količine limunovog soka i kiselog krastavca
1 kafena kašika ulja za podmazivanje tiganja

Faza krstarenja se bazira na naizmeničnom unosu hrane sa faze napada jednog dana, dok se drugog dana dodaje sledeće povrće:

Spanać, kelj, salata i ostali zeleniš
Brokoli, kupus, karfiol
Babura
Špargla
Artičoke
Plavi patlidžan
Krastavac
Celer
Paradajz
Pečurke
Boranija
Bundeva
Repa
Šargarepa
Luk, praziluk i vlašac
2 kašike ovsenih mekinja (obavezno)

Ostalo voće i povrće nije dozvoljeno. Osim jedne kašike ulja za salatu ili podmazivanje tiganja, ne bi trebalo dodavati masti.

Faza konsolidacije se bazira na kombinovanju hrane iz faze napada i krstarenja sa sledećim namirnicama:

Voće: 1 porcija voća dnevno, kao što je šolja iseckane dinje; 1 jabuka / pomorandža / kruška / breskva ili nektarina; 2 kivija, šljive ili kajsije.

Hleb: 2 kriške hleba od punog zrna dnevno, sa tankim premazom putera.

Sir: do 40 grama sira dnevno.

Skrob: Do 225 gr paste, kukuruza, pasulja, leguma, pirinča ili krompira.

Meso: pečena jagnjetina, svinjetina ili šunka jednom/dvaput nedeljno.

Slavljenički obroci: 2 obroka nedeljno za slavlje. Podrazumeva jedno predjelo, jedno glavno jelo, jedan dezert i čašu vina.

Proteinski dan: Jednom nedeljno jedete isključivo proteine, kao u fazi napada.

Ovsene mekinje: obaveznih 2.5 kašika mekinja dnevno.

Faza održavanja je poslednja faza Dukan dijete. Bazira se na održavanju postignutih rezultata. U suštini nema zabranjene hrane, ali se treba pridržavati sledećih principa:

Koristite fazu konsolidacije za planiranje obroka
Nastavite sa jednim danom čistih proteina iz faze napada.
Nastavite da konzumirate 3 kašike dnevno ovsenih mekinja.

Primeri obroka:

Faza napada

Doručak:

nemasni sir sa 1.5 kašike ovsenih mekinja, cimetom i stevijom

Kafa ili čaj sa nemasnim mlekom i stevijom

Voda

Ručak:

Pečena piletina.

Širataki rezanci kuvani u bujunu.

Dijetalni želatin.

Večara:

Nemasna šnicla i škampi.

Dijetalni želatin.

Kafa bez kofeina ili čaj sa nemasnim mlekom

Voda

Faza krstarenja

Doručak:

Kajgana do tri jaja

Seckani paradajz

Kafa sa nemasnim mlekom

Voda

Ručak:

Grilovana piletina sa zelenišom (plus ulje i sirće)

Grčki jogurt, 2 kašike ovsenih mekinja

Ledeni čaj

Večera:

Pečeni file lososa

Brokoli i karfiol kuvan na pari

Dijetalni želatin

Kafa bez kofeina

Voda

Faza konsolidacije

Doručak:

Omlet sa 3 jaja i 40 grama sira i spanać

Kafa sa nemasnim mlekom

Voda

Ručak:

Sendvič sa ćuretinom i 2 kriške hleba od punog zrna

Pola porcije sitnog sira sa 2 kašike ovsenih mekinja i cimetom

Ledeni čaj

Večera:

Pečena piletina

Grilovane tikvice

Jedna jabuka

Voda

smartfit/Stil

Kliknite da komentarišete

You must be logged in to post a comment Login

Leave a Reply

Ostalo u Poznati

To Top