Božićna reklama koja je rasplakala milione

Printscreen

Kuća i porodica

Božićna reklama koja je rasplakala milione

Ovu božićnu reklamu mnogi su prozvali jednom od najboljih reklama godine, nakon što je prikupila desetke miliona pregleda i nebrojane rekcije otkako je objavljena pre dve nedelje.

Trominutna reklama prati deku koji, izolovan zbog pandemije koronavirusa, sam počinje da vežba i vraća kondiciju i snagu. Stariji muškarac bori se i stenje, ali motiviše ga uramljena fotografija, koju publika ne može da vidi u prvim trenucima.

Trenutak u kojem je otkriveno zbog čega je deka čitave godine vredno trenirao mnogima je slomio srce i izmamilo najdublje emocije.

Reklama nemačke farmaceutske kompanije Doc Morris postala je viralna, a mnogi su priznali kako su pustili suzu gledajući je.

„Čestitke na predivnom videu. Nikad nije kasno da biste se počeli brinuti o sebi kako biste se mogli pobrinuti za ono što je zaista važno. Jako bitna poruka!“, „Da, rasplakala sam se“, samo su neke od brojnih reakcija na ovaj emotivan video.

S obzirom na to koliko je ova 2020. godina bila teška svima i koliko stresa, straha, tuge i bola je donela milionima širom sveta, neverovatno je videti koliko tri minuta jedne reklame mogu da bace svetlo na ono važno, otople srce i dodirnu nas na najdivniji i najljudskiji mogući način. Čini se da nam je svima baš to potrebno u ovim prazničnim, a pandemijskim danima – da se podsetimo da je život lep, da imamo za šta i za koga da se borimo i prebrodimo sve nedaće – i da će sve ponovo biti dobro.

Pogledajte video koji će vas raznežiti i u isto vreme ohrabriti!

Kliknite da komentarišete

You must be logged in to post a comment Login

Leave a Reply

Ostalo u Kuća i porodica

Popularno

To Top