Odaberite vašu siluetu i saznajte PUNO o sebi!

Lepota i zdravlje

Odaberite vašu siluetu i saznajte PUNO o sebi!

Za izgled svake žene odgovorno je, ne samo nasleđe, već i jedna od žlezda, koja je po prirodi aktivnija od drugih. Konvencionalno, ženske figure se mogu podeliti na četiri tipa.

Naravno, takvu klasifikaciju ne možemo nazvati idealnom i nepogrešivom, jer rad našeg organizma zavisi o mnogim faktorima.

Međutim, ove 4 siluete mogu se smatrati najrasprostranjenijima – njihove karakteristike su zastupljene kod većine žena.

Evo, što označava svaki od 4 tipa figure.

Odaberite jednu, kojoj ste nasličniji, i proverite odgovor ispod:

Jabuka (dominantna – nadbubrežna žlezda)
Osnovna obeležja: gornji deo tela primetno je krupniji od donjeg. Kod žena ovog tipa, obično su prisutna široka ramena, izrazite grudi, manja stražnjica, jake ruke i noge. U većini slučajeva, koža kod predstavnica ovoga tipa je prirodno čvrsta, one nemaju sklonost celulitu. U slučaju dobivanja suvišnih kilograma, prvo se debljaju grudi, ruke, stomak.

Psihološke osobine: Dame s takvom figurom obično poseduju izrazite liderske veštine, vrlo brzo donose odluke, samostalne su i odgovorne. Ipak, postoji jedna mana- one ne znaju meru u radu, odmoru, u hrani ili bavljenju sportom.

Preporuke: Savršeno im odgovara vegetarijanska prehrana. Ponekad se treba isključiti od briga i naučiti se uživati ​​u jednostavnim stvarima. Za održavanje forme najbolje odgovara – plivanje.

Pravokutnik (dominantna žlezda – hipofiza)
Osnovna obeležja: Telo podseća na figuru tinejdžera: uski kukovi, nema jasno izražen struk. Ruke i noge obično nisu duge, a glava izgleda veća. Takođe, za ovaj tip je karakterističan dugačak struk, i mala okrugla stražnjica. Žene s takvom figurom teško dobivaju na težini, prvo se debljaju u stomaku. Slabi limfni sistem  može biti razlog za otoke i suvu kožu.

Psihološke osobine: Dame ovog tipa najčešće su introvertirane, sklone su umetnosti i znanosti. Mogu izgledati nedruštvene i zatvorene, ali ne zbog nespremnosti za komunikacijom, nego zbog činjenice da su same sebi dovoljne. Ponekad, previše duboko uranjaju u svet svojih misli, zaboravljajući na realnost i svakodnevne stvari.

Preporuke: Odlično će odgovarati prehrana na bazi unosa proteina i smanjenim unosom uglenihidrata. Za harmoniju duše, ženama ovog tipa neophodno je da budu okružene lepim stvarima. U kući treba biti što više cveća i mirisnih sveća. Što se tiče vežbanja, odlično će odgovarati vežbe opterećenja (body building).

Peščani sat (dominantna – štitnjača)
Osnovna obeležja: Figura podseća na peščani sat. U slučaju dobijanja na težini, takve dame se debljaju u predelu stomaka i kukova (udovi često ostaju tanki, čak, i kod povećane težine). Nedostaci ovog tipa su slabi mišići i vrlo krhke kosti. Takođe, mogući su problemi zbog tanke, suhe kože, a postoji i sklonost celulitu.

Psihološke osobine: Takve žene su vesele, aktivne i druželjubive. Vrlo su komunikativne. Zahvaljujući tome, lako se uklapaju u bilo koje društvo.

Preporuke: U prehrani treba davati prednost zelenom povrću (salata, brokula, kupus, grašak, zelene mahune itd) te mliječni proizvodi niskog postotka masti. Voće, kruh, alkohol, kofein najbolje je maksimalno ograničiti. Za uklanjanje stresa i i napetosti na kraju radnog dana, odlično će odgovarati vruć tuš. Od sportskih aktivnosti preporučuju se grupne aktivnosti i ples.

Kruška (dominantna žlezda – jajnici)
Osnovna obeležja: Kod predstavnica ovog tipa može se videti klasično žensko telo s uskim gornjim delom, zaobljenim kukovima i stražnjicom. Silueta podseća na krušku. Dobijanje težine obično počinje baš na kukovima, a struk i stomak zaokružuju se poslednji. Postoji sklonost celulitu.

Psihološke osobine: Ove dame su vrlo brižne, dobrodušne i osećajne. Lako se uklapaju s novim ljudima, kao da osećaju njihove misli i težnje. Zbog usporenog metabolizma, može se primetiti neka vanjska nezainteresovanost, ali to je varljiv dojam, jer unutar ovakve žene krije se prava bura emocija.

Preporuke: Birajući prehranu, obratite pažnju na voće i povrće, takođe, i na lake proteine. Bolje je zaboraviti na maslac, margarin, umake, čokolade i testenine. Za psihološki komfor vam je neophodna komunikacija. Izbegavajte samoću, ali klonite se agresivnih i nervoznih ljudi. Disanje i joga će pomoći u oslobađanju od napetosti i akumulaciji pozitivne energije. Ne zaboravljajte da imate usporen metabolizam, zato je fizička aktivnost neophodna, naročito vežbe izdržljivosti.

Izvor: uspesnazena.com / Preuzeto sa: atma.hr

Kliknite da komentarišete

You must be logged in to post a comment Login

Leave a Reply

Ostalo u Lepota i zdravlje

To Top