Vežba Agaseki pomaže u sagorevanju suvišne masnoće

Lepota i zdravlje

Vežba Agaseki pomaže u sagorevanju suvišne masnoće

Ova vežba pomaže da neistrenirano telo pripremite za intenzivnije vežbe. Ako redovno budete radili Agaseki, ne samo što ćete izgubiti suvišne naslage na bokovima i stomaku, već ćete postati i gipkiji.

Čak i ako ste lenji za vežbanje, odvojite tri minuta za ove vežbe, koje će vam telo učiniti lepšim. Vežba se na prazan stomak.

Vežba Agaseki

1. Lezite na pod i opustite se. Ostanite tako 30 sekundi.


2. Podignite noge i savijte ih kao žaba: rukama spojte oba tabana. Osetićete kako vam se zatežu trbušni mišići, leđa i unutrašnji deo butina. To znači da vežbu radite pravilno.


3. Zadržite se u tom položaju 15 sekundi i napravite 3 spora udaha i izdaha.


4. Polako podignite glavu i privlačite teme ka nožnim palcima. Pritom nemojte naprezati vrat, nego ceo gornji deo tela. Zadržite se u tom položaju 10 sekundi, duboko dišući.


5. Pri izdahu, polako spustite glavu i ispružite noge.

Opustite se i ostanite da ležite u tom položaju 15 sekundi.

Ova vežba podstiče metabolizam i pomaže da ustanete dobro raspoloženi, budući da sprečava nesanicu.

uspesnazena

Kliknite da komentarišete

You must be logged in to post a comment Login

Leave a Reply

Ostalo u Lepota i zdravlje

To Top