2 pokreta koji otključavaju išijadični nerv: Momentalno blokiraju bol! (FOTO)

Printscreen

Lepota i zdravlje

2 pokreta koji otključavaju išijadični nerv: Momentalno blokiraju bol! (FOTO)

Koliko god vam paradoksalno zvučalo, zapamtite da je aktivnost i pokretljivost najefikasniji način da se izborite sa bolom usled išijasa

Kada se nerv išijadis uklješti, dolazi do neverovatnog bola, a sa ovim stanjem bori se mnogo ljudi širom sveta.

Išijas obavezno treba medicinski pratiti, a lekar će vam prepisati terapiju koja bi za vas bila najbolja.

Osim lekova, trebalo bi da isprobate i tehnike koje ne mogu da vam naškode, već mogu da vam olakšaju bol.

Predstavljamo vam dve lake vežbe koje će vam momentalno pomoći kod uklještenog išijadikusa:

1. Istezanje

Lezite na ravnu površinu, savijte nogu u kojoj osećate bol i lagano je povucite ka ramenu. Kada osetite da se isteže, pokušajte da u tom položaju ostanete 30 sekundi. Nakon toga ispužite nogu, odmorite, i ponovite još dva puta.

2. Prekrštene noge

Lezite na ravnu površinu, pa nogu koja vas boli prebacite preko druge, kao kada prekrštate noge. Nogu koja ne boli obuhvatite rukama ispod kolena i lagano vucite ka sebi. Zadržite 30 sekundi, pa se lagano vratite u početni položaj. Takođe ponovite dva puta.

foto: Youtube Printscreen / PsycheTruth

Koliko god vam paradoksalno zvučalo, zapamtite da je aktivnost i pokretljivost najefikasniji način da se izborite sa bolom usled išijasa. Poradite i na cirkulaciji i trudite se da što više ojačate leđne mišiće.

Napomena: Veoma je važno da obe vežbe radite polako, uz pravilno disanje i dobro istezanje, kako se ne biste dodatno povredili.

Izvor: Stil.kurir.rs

loading...
Kliknite da komentarišete

You must be logged in to post a comment Login

Leave a Reply

Ostalo u Lepota i zdravlje

To Top